پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 272057
درگيري با ايران نبايد به منطقه گسترش يابد
تاریخ انتشار : 1403/01/28 09:27:47
نمایش : 70
ملاني جولي وزير خارجه کانادا گفت که به مقام‌هاي رژيم صهيونيستي هشدار داده است که درگيري با ايران نبايد به منطقه گسترش يابد.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ از رويترز، وزير خارجه کانادا که در يک نشست خبري سخن مي‌گفت، با بيان اينکه اوتاوا نهايت تلاش خود را براي کاهش تنش‌ها در منطقه خاورميانه انجام مي‌دهد، اظهار کرد: بايد مطمئن شويم که درگيري به منطقه تسري پيدا نخواهد کرد.

جولي در ادامه سخنان خود با تاکيد بر اينکه بايد براي بازگرداندن صلح در منطقه همکاري کنيم، افزود: به همين دليل به همتاي خود در (رژيم) اسرائيل به صراحت اعلام کردم که درگيري شما با ايران نبايد به منطقه گسترش يابد.

وزير خارجه کانادا پيشتر نيز در شبکه اجتماعي ايکس (توئيتر سابق)، نوشته بود: با افزايش خطر حمله به اسرائيل، اوضاع امنيتي منطقه همچنان بسيار بي‌ثبات است و ممکن است که ناگهان تشديد شود.

وي افزود: ما سطح خطر را به «پرهيز از همه سفرها» به اسرائيل و کرانه باختري افزايش داده‌ايم. کانادايي‌ها بايد خروج از طريق ابزارهاي مسافرتي را مد نظر قرار دهند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html